Gdy udało się złożyć wszystkie wymiary w całość i przenieść to na " papier " zaczęła powstawać rama - nie było łatwo, zachowanie kątów głównych rur przysporzyło trochę problemów...po wygięciu prętów ( były lekko dłuższe ) wykonałem ?? ( jakaś profesjonalna nazwa? ) wewnętrzne słupki wraz z siodłem skrzyni. Element składa się z kilkunastu części... zakończenia tylnego widelca powstały na zasadzie papierowej wklejki na tworzywo i sklejone punktowo w celu wykonania 2 identycznych szt ( no prawie - z prawej strony jest dodatkowy owalny otwór )
Następnym etapem było wytoczenie kilku elementów - tuleje pod silnik, czy główka ramy... Dołożenie górnych rur tylnego widelca wraz z wspornikiem i mocowaniem pod sprężyny siodła. Mocowanie baku też nie należało do najprostszych jednak udało się przy 2 podejściu. Wspornik dźwigni skrzyni biegów wykonałem z oszlifowanego wałeczka 2,5mm. Dodałem też kilka szczegółów do zakończeń widelca... prace posuwają się powoli jednak postaram się o w miarę dokładną relację z nadzieją że nie utknę w miejscu...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz