Przyszedł czas na silnik, na początku martwił mnie ten element jednak nie było źle. Po otrzymaniu wymiarów siadłem nad rysunkiem który można znaleźć w sieci i skalowałem elementy. Na chwilę obecna wykonane kartery, pompa oleju, przerywacz oraz osłona przekładni.
główne części karterów wytoczyłem z twardego PCV resztę dodałem z HIPS-u. pompa oleju była oporna - złożyłem ją z kilku przetoczonych prętów mosiężnych i wyszpachlowałem. Nakrętki wykonane jak wcześniej z mosiądzu i tu chyba metoda się nie zmieni. Jeśli chodzi o przerywacz to do wyboru były dwa kształty nie zdołałem ustalić od którego numeru silnika był dany przerywacz więc wybrałem ten ciekawszy ;D Na 3 i 4 zdjęciu widać już dolne mocowania pod skrzynię biegów która gdzieś powoli się składa....
budowa osłony nie była trudna choć kształt ma dość ciekawy. Brakuje tylko znaczka CWS będzie jednak trawiony i zamówiony dopiero za jakiś czas wraz z innymi elementami...
na koniec jeszcze górna półka kierownicy o której ostatnio zapomniałem jednak muszę jeszcze nad nią trochę posiedzieć
Przepraszam że nie robię zdjęć krok po kroku każdej pierdółki - czas na to nie pozwala - poza tym lepiej budować niż tylko pstrykać ;D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz