25.03.2016

cewka i gaźnik

Witam. Tak chwilkę przed świętami udało mi się coś tam podłubać. dziś zacznę od silnika który jest już kompletny ( cylindry ) i wrzucony w ramę...

zbliżenie na głowice brakuje tylko świec...

i trójnik łączący je z gaźnikiem
tak wiem plama z kleju - poprawimy ;)

następnie kilka zdjęć całości jak widać widelec jest już na swoim miejscu wraz z górną półką...


 górna półka w dużym przybliżeniu... ramiona kierownicy to dopiero będzie wyzwanie...
kilka przybliżeń na gwinty itp...
 kompletne mocowanie skrzynki aku...
i prądnicy - nie do końca podoba mi się nakrętka więc pewnie ją zmienię...

nadszedł czas na nowości ;D
na początek podesty - wykonane z hipsu, imitacje gumy z puszki po piwie którą ryflowałem skalpelem - do całości brakuje kilku nitów i mocowań do ramy które są już zamówione ( prawie - drobne problemy ze skalowaniem ) i będą fototrawione


cewka nie trudny element chyba że weźmiemy pod uwagę mocowania kabli ale to tylko trochę toczenia, mocowanie wykonałem z blachy miedzianej która została poczerniona... tak jak i śruby mocujące całość


gaźnik - mimo że większość zakryje filtr powietrza postanowiłem mimo wszystko troszkę się do niego przyłożyć całość mosiądz i miedz z elementów ruchomych udało się zrobić uchwyt przepustnicy... a no i kupiłem na tę okazję taką dużą zapałkę ;D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz