15.02.2017

Ciąg dalszy pracy nad ramą i zawieszeniem kosza

Witam. Jak wspominałem wcześniej, kolejne posty nie będą pojawiały się z prędkością światła... ale będą. Kolejny etap prac podzielony będzie na dwa wpisy - nie skończyłem jeszcze kilku elementów aby je pokazać a kilka muszę przerobić i poprawić...
A więc:
zdecydowałem się na zawieszenie ślizgowe - głównie dla tego że jest ciekawe, ale też nie ukrywam, mam do takiego "dostęp " więc nie muszę za dużo kombinować na ślepo...
 belki zawieszenia i elementy ślizgowe

 Błotnik niby gotowy ale był za wąski, został rozcięty i poszerzony

nadal schnie i czeka na szlif więc zdjęcia gotowego następnym razem.
 jeszcze jedno zdjęcie ślizgu zbliska
 A tu imitacja mocowań kulowych, ramy do motocykla... - imitacja ponieważ brakuje gwintów które w tej skali i przeliczeniu są nie wykonalne ( jak i mało potrzebne) oraz dla tego nakrętka kontrująca jest zrobiona na stałe - poza tym kula mało kule przypomina...
 Resory piórowe jak widać jeszcze przed farbą... początkowo miały być wykonane z blachy ale za dużo z tym papraniny... W dodatku nie znalazłem w zbiorach tak grubej blachy, a Hips okazał się całkiem dobrym materiałem nawet na elementy ruchome...
I 4 nakrętki wraz z podkładkami na połączenie belek z resorami... cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz