3.02.2017

Rama pod kosz - zaczynamy...

Witam po przerwie. Udało się nawiązać kontakt, dzięki czemu chyba będę mógł skończyć model. Przy okazji przerwałem prace nad BMW Sahara. Nie wiem czy mogę napisać skąd nadeszła pomoc więc nie napisze ;D

Zaczynamy od ramy pod gondole. Po zgromadzeniu wymiarów i zrobieniu rysunków technicznych przyszedł czas na sklejanie... Zachowanie proporcji, kątów itd sprawiło trochę problemów - tak jak i dokładna odległość pomiędzy kołem tylnym a kołem kosza -  dlatego też rury zostawiłem dłuższe i dopasuje je wg. danych z katalogu...

Następnie dodałem pałąk pionowy błotnika wraz z mocowaniami koła ( z hamulcem) i blachami pod resory piórowe - z którymi mam problem - zastanawiam się nad wyborem materiału - chciałbym aby resor pracował więc musi być trwały... - odnośnie samego resoru to występowały przynajmniej dwa rodzaje. Pierwszy posiadał tylną belkę na czymś w rodzaju zawiasu.
W drugim tylna belka była ślizgowa - niestety nie udało mi się ustalić dat czy numeru silnika od którego wprowadzane były zmiany jak i które zawieszenie było pierwsze.

 oczywiście wymaga to jeszcze wykończenia dodania wsporników pod blachy resoru i uplastycznienia chociażby mocowań koła
 Wspornik cięgna hamulca w osi wraz z główną belka - może uda się przeciągnąć cięgno przez całą belkę...
I jak widać nie wykończone mocowanie  - będzie prawdopodobnie na humm " zawiasie " kulowym. Tak jak  być powinno - muszę jednak znaleźć jakieś zdjęcie rozebranego aby dokładnie je odtworzyć
 a tu od spodu rura poprzeczna...
 Prawie gotowy bęben hamulcowy - nie wiele różni się od przedniego - brakuje tylko kilku elementów na tarczy....
 tył analogicznie jak bęben przedni
 Felga - jak wiadomo koła były identyczne jak w motocyklu - choć szprychami już powoli się dzwiga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz